۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار مهم » اسلایدر » خبرهای لیستی
  • شناسه : 2017
  • 27 شهریور 1401 - 11:52
  • 899 بازدید
  • ارسال توسط :
آزادی ۱۷۵ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد از زندان های استان مرکزی

آزادی ۱۷۵ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد از زندان های استان مرکزی

آزادی ۱۷۵ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد از زندان های استان مرکزی رئیس کل دادگستری و رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان مرکزی از رهایی ۱۷۵ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد این استان در ۶ ماهه ابتدای سال جاری سال جاری تاکنون خبر داد. «سید عبدالمهدی موسوی » با اعلام این خبرگفت: برای آزادی این […]

آزادی ۱۷۵ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد از زندان های استان مرکزی
رئیس کل دادگستری و رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان مرکزی از رهایی ۱۷۵ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد این استان در ۶ ماهه ابتدای سال جاری سال جاری تاکنون خبر داد.
«سید عبدالمهدی موسوی » با اعلام این خبرگفت: برای آزادی این زندانیان در مجموع حدود ۴۲ میلیارد ۱۵۲ میلیون ریال از محل منابع مالی ستاد دیه استان وکشور پرداخت و مابقی از محل اعطای تسهیلات بانک ها و موسسات مالی و اعتباری ، پذیرش اعسار ، گذشت شکات و … تامین و پرداخت شده است.
وی درادامه افزود : مبلغ کل بدهی این مددجویان که شامل جرایم غیر عمدی دیه، مهریه ، نفقه و بدهی مالی غیر کلاهبرداری بوده است ۹۹۲ میلیارد ۱۱۸ میلیون ریال بوده ، ضمن اینکه تعداد ۲۶ نفر از مددجویان جرایم غیر عمد استان نیز با کمک خیرین نیک اندیش استان و پرداخت بدهی آنها در ایام اربعین حسینی از زندانهای استان آزاد شده اند .
رئیس هیئت امناء ستاد رسیدگی به امور دیه وکمک به زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد استان مرکزی همچنین با اعلام تعداد آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۰گفت : در ۶ ماهه اول سال گذشته تعداد ۱۵۵ نفر از زندانهای استان آزاد شده اند و با توجه به آزادی ۱۷۵ نفر در ۶ ماهه ابتدای سال جاری تاکنون این رقم ۱۲ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته را نشان میدهد .
ایشان در پایان ضمن اعلام این خبر که در حال حاضر تعداد ۱۱۰ نفر از محکومین جرایم غیر عمد محکومیت های مالی، دیه،مهریه و نفقه در زندانهای استان منتظر کمکهای خیرین هستند، از مردم خیر و نوعدوست استان مرکزی خواست به منظور آزاد سازی زندانیان این افراد کمکهای نقدی خود را به شماره حساب ۰۲۱۶۲۶۸۶۸۷۰۰۱ به شماره کارت ۸۲۰۷- ۹۹۸۵-۹۹۱۸- ۶۰۳۷ نزد بانک ملی ایران واریز نمایند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*