۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار مهم » اسلایدر » خبرهای لیستی
  • شناسه : 2050
  • 29 بهمن 1401 - 11:50
  • 759 بازدید
  • ارسال توسط :
دومین گلریزان ستاد دیه استان مرکزی در ماه رجب و کمک ۷۰۰ میلیون ریالی آقای محسن محمدی مدیر عامل شرکت آلومرول نوین

دومین گلریزان ستاد دیه استان مرکزی در ماه رجب و کمک ۷۰۰ میلیون ریالی آقای محسن محمدی مدیر عامل شرکت آلومرول نوین

دومین آیین گلریزان ستاد دیه استان مرکزی در ماه رجب، شامگاه جمعه با مسابقه فوتبال دوستانه ۲ تیم صنایع آلومرول نوین و روان گداز پردیس اراک در سالن ورزشی شهدای واگن‌ پارس این شهر برگزار شد. این رقابت ورزشی که با حضور جمعی از خیران و مسئولان استان مرکزی و شهرستان اراک برگزار شد، با […]

دومین آیین گلریزان ستاد دیه استان مرکزی در ماه رجب، شامگاه جمعه با

مسابقه فوتبال دوستانه ۲ تیم صنایع آلومرول نوین و روان گداز پردیس اراک در سالن ورزشی شهدای واگن‌ پارس این شهر برگزار شد.
این رقابت ورزشی که با حضور جمعی از خیران و مسئولان استان مرکزی و شهرستان اراک برگزار شد، با نتیجه تساوی ۴ بر ۴ پایان یافت و عواید این بازی به کودکان سرطانی حامی یار و زندانیان جرائم غیر عمد استان مرکزی اختصاص یافت.

رییس هیات امنای ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان مرکزی در پایان این بازی ضمن قدردانی از تمامی نهادها، مراکز، شرکت‌های دولتی و خصوصی و مراجع قضایی در برگزاری این آیین در گفت و گو با ایرنا، گفت: در این آیین گلریزان که با حضور ورزشکاران و نیکوکاران، این بار در مستطیل فوتبال برگزار شد، مدیریت کارخانه آلومرول اراک یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان کمک کرد.

حجت الاسلام سید عبدالمهدی موسوی با تبریک عید مبعث به مردم شریف استان مرکزی، اظهار کرد: این آیین معنوی و ورزشی با عنوان «دیار محبت، دیدار حمایت» و به منظور آزادسازی زندانیان نیازمند برگزار شد.

وی ادامه داد: برگزاری این قبیل آیین‌ها، اثر بخشی بسیار بالایی در زمینه جلب مشارکت‌های مردمی دارد و باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

این آیین از سوی کارخانه آلومرول اراک برگزار شد و امیر هادی فرماندار اراک، مدیرعامل ستاد دیه، مدیران برخی بانک‌ها و جمعی از مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی و شهرستان اراک حضور داشتند

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*