۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار مهم » اسلایدر » خبرهای لیستی
  • شناسه : 2865
  • 13 شهریور 1403 - 10:28
  • 12 بازدید
  • ارسال توسط :
کمک ۲۸ میلیون تومانی خیر گرانقدر اراکی به ستاد دیه استان مرکزی

کمک ۲۸ میلیون تومانی خیر گرانقدر اراکی به ستاد دیه استان مرکزی

کمک ۲۸ میلیون تومانی خیر گرانقدر اراکی به ستاد دیه استان مرکزی بنا به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان مرکزی : خیر نیک اندیش استان با اهدای مبلغ ۲۸ میلیون تومان به ستاد مردمی دیه استان مرکزی،در پرداخت بخشی از بدهی زندانیان جرائم غیر عمد این استان مشارکت نمود. این اقدام خیرخواهانه در راستای […]

کمک ۲۸ میلیون تومانی خیر گرانقدر اراکی به ستاد دیه استان مرکزی

بنا به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان مرکزی : خیر نیک اندیش استان با اهدای مبلغ ۲۸ میلیون تومان به ستاد مردمی دیه استان مرکزی،در پرداخت بخشی از بدهی زندانیان جرائم غیر عمد این استان مشارکت نمود. این اقدام خیرخواهانه در راستای حمایت از زندانیانی که به دلیل ناتوانی در پرداخت بدهی‌های مالی به صورت ناخواسته روانه زندان شده‌اند، صورت گرفته است.

این خیر گرانقدر که تمایلی به فاش شدن نام و تصویر خود نداشت، با این عمل انسان‌دوستانه، دل حداقل یک زندانی را شاد کرده و امید و آرامش را به خانواده‌ آن بازگرداند. وی در ادامه اظهارات خود بیان که انشالله این اقدام زیبا و ارزشمند،که نشانه اهمیت همدلی و کمک به هم‌نوعان در جامعه میباشد به صورت گسترده تری در سطح استان انجام پذیرد.

مدیر نمایندگی از این اقدام ارزشمند تقدیر و تشکر کرد و از سایر خیرین و نیکوکاران دعوت نمود تا با مشارکت در این گونه اقدامات، به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد کمک نمایند.

روابط‌عمومی ستادمردمی دیه استان مرکزی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*