۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار مهم » اسلایدر » خبرهای لیستی
  • شناسه : 2876
  • 17 شهریور 1403 - 12:22
  • 12 بازدید
  • ارسال توسط :
آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد به مناسبت شهادت امام رضا علیه‌السلام

آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد به مناسبت شهادت امام رضا علیه‌السلام

آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد به مناسبت شهادت امام رضا علیه‌السلام امام رضا علیه‌السلام می‌فرمایند: بهترین مردم کسی است که به مردم نفع برساند. در شب پر از معنویت و عشق شهادت امام رضا علیه‌السلام، ستاد دیه با همت خیرین و در راستای پویش نذر رهایی، موفق به آزادسازی پنج زندانی جرائم غیر عمد در […]

آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد به مناسبت شهادت امام رضا علیه‌السلام

امام رضا علیه‌السلام می‌فرمایند: بهترین مردم کسی است که به مردم نفع برساند.

در شب پر از معنویت و عشق شهادت امام رضا علیه‌السلام، ستاد دیه با همت خیرین و در راستای پویش نذر رهایی، موفق به آزادسازی پنج زندانی جرائم غیر عمد در استان مرکزی شد. این اقدام خیرخواهانه، که با تلاش‌های بی‌وقفه و حمایت‌های مالی خیرین ستاد دیه کشور و استان صورت گرفت، نشان از همبستگی و نوع‌دوستی جامعه دارد.

این آزادسازی، نه تنها به خانواده‌های این زندانیان امید و شادی بخشید، بلکه یادآور ارزش‌های والای انسانی و دینی است که امام رضا علیه‌السلام همواره بر آن‌ها تأکید داشتند. در این شب پر از معنویت و عشق، دل‌های بسیاری با این اقدام نیکوکارانه گرم و بار دیگر نشان داد که محبت و همدلی می‌تواند معجزه‌های بزرگی را رقم بزند.

این حرکت انسان‌دوستانه، نمادی از پیروی از آموزه‌های امام رضا علیه‌السلام است که همواره بر کمک به نیازمندان و رفع مشکلات جامعه تأکید داشتند. انشالله که این اقدام، سرآغازی برای دیگر فعالیت‌های خیرخواهانه و نیکوکارانه در جامعه باشیم.

این شب به یادماندنی، با آزادسازی این زندانیان، به خانواده‌هایشان شادی و آرامش بخشید و نشان داد که با همدلی و همکاری، می‌توان به اهداف بزرگ و ارزشمند دست یافت. این اقدام خیرخواهانه، همچون نوری در تاریکی، دل‌های بسیاری را روشن کرد و امید را به زندگی بازگرداند.

روابط‌عمومی ستاد مردمی دیه استان مرکزی.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*