۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار مهم » اسلایدر » خبرهای لیستی
  • شناسه : 3003
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۷:۴۷
  • 6 بازدید
  • ارسال توسط :
کمک بانو اراکی مقیم خارج از کشور به آزادی زندانیان

کمک بانو اراکی مقیم خارج از کشور به آزادی زندانیان

کمک بانو اراکی مقیم خارج از کشور به آزادی زندانیان خیر اراکی مقیم کشور ارمنستان مبلغ شصت سه میلیون تومان را به مناسبت سالروز تولد خود به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داد. بنا به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان مرکزی :در مورخه ١۴٠٣/٠٧/٢۵این بانو نیک اندیش با هماهنگی های صورت گرفته شده […]

کمک بانو اراکی مقیم خارج از کشور به آزادی زندانیان

خیر اراکی مقیم کشور ارمنستان مبلغ شصت سه میلیون تومان را به مناسبت سالروز تولد خود به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داد.

بنا به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان مرکزی :در مورخه ١۴٠٣/٠٧/٢۵این بانو نیک اندیش با هماهنگی های صورت گرفته شده مبلغ شصت و سه میلیون تومان را در راستای کمک به آزادی سه زندانی جرائم غیر عمد استان اختصاص داد.

بانو نیکوکار سرکار خانم فرانک سادات مدنی که در اوایل سال جاری نیز مبلغ پنجاه میلیون تومان در جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داده بود این بار با اهدا مبلغ شصت و سه میلیون تومان در ازادی سه زندانی آقا که به علت محکومیت های مالی روانه زندان شده بودند با تامین و پرداخت مبلغ بدهی این زندانیان شرایط آزادیشان را مهیا نمود.

این بانو گرانقدر هدف از این اقدام خداپسندانه خود را این چنین عنوان نمود :امسال تصمیم گرفتم بجای گرفتن مراسم تولد این هزینه را صرف کمک به آزادی زندانیان کنم که ناخواسته ویا از روی غفلت روانه زندان شده اند که باتوجه به هماهنگی صورت گرفته مبلغ بدهی این سه زندانی واجد شرایط را به حساب نمایندگی ستادمردمی دیه استان مرکزی واریز تا پس از سیر مراحل قانونی این مددجویان به کانون گرم خانواده های خود بازگردند.

روابط‌عمومی ستاد مردمی دیه استان مرکزی

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*