۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار مهم » اسلایدر » خبرهای لیستی
  • شناسه : 2423
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷
  • 76 بازدید
  • ارسال توسط :
مزایده ای بیست میلیون تومانی جهت کمک به آزادی محکومین جرائم غیر عمد

مزایده ای بیست میلیون تومانی جهت کمک به آزادی محکومین جرائم غیر عمد

جشن گلریزان رهایی زندانیان بدهکار مالی درشهرستان خمین همانند سال گذشته با همت اداره زندان‌ شهرستان و ستاد دیه استان، باحضور مسئولین شهرستان و خیرین گرامی در هتل امام رضا (ع) برگزار شد. در این مراسم مدیر نمایندگی ستاد دیه استان با اعلام آخرین وضعیت آزادی ها دراین شهرستان گفت :از ابتدای سال جاری تا […]

جشن گلریزان رهایی زندانیان بدهکار مالی درشهرستان خمین همانند سال گذشته با همت اداره زندان‌ شهرستان و ستاد دیه استان، باحضور مسئولین شهرستان و خیرین گرامی در هتل امام رضا (ع) برگزار شد.

در این مراسم مدیر نمایندگی ستاد دیه استان با اعلام آخرین وضعیت آزادی ها دراین شهرستان گفت :از ابتدای سال جاری تا کنون در شهرستان خمین ٢٧زندانی جرائم غیر عمد به همت خیرین از بند رهایی یافته اند اما با وجود این تلاش همچنان تعداد ١۵ بدهکار مالی، مهریه و نفقه در زندان این شهرستان به سر می‌برند.

رویداد حائز اهمیت این مراسم فروش فرش دستبافت متعلق به یکی از بانوان خیر حاضر در جشن که با مزایده فرش در مراسم آن را با بالاترین قیمت به یکی از خیرین به مبلغ بیست میلیون تومان به فروش رساند و وجه آن را، در راستای کمک به آزادی محکومین جرائم غیر عمد به حساب نمایندگی واریز نمود.

درپایان جشن گلریزان در محل برگزاری مراسم انجام و خیرین نیک اندیش با اهدا مبلغ پانصد شصت و سه میلیون تومان در این امر خداپسندانه مشارکت نمودند مبلغ جمع آوری شده نسبت به سال گذشته افزایش صد پنجاه درصدی را بهمراه داشت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*