۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار مهم » اسلایدر » خبرهای لیستی
  • شناسه : 2896
  • 20 شهریور 1403 - 13:59
  • 17 بازدید
  • ارسال توسط :
١٢ زندانی جرائم غیر عمد استان مرکزی به همت خیر ناشناس از بند رهایی یافتتد

١٢ زندانی جرائم غیر عمد استان مرکزی به همت خیر ناشناس از بند رهایی یافتتد

١٢ زندانی جرائم غیر عمد استان مرکزی به همت خیر ناشناس از بند رهایی یافتتد نیکوکار ارجمند با قلبی بزرگ و دستانی سخاوتمند، بار دیگر به یاری زندانیان جرائم غیرعمد در استان مرکزی شتافت. این خیر بزرگوار نود ساله که همواره از حامیان ستاد دیه استان مرکزی بوده است، این بار نیز با واریز مبلغ […]

١٢ زندانی جرائم غیر عمد استان مرکزی به همت خیر ناشناس از بند رهایی یافتتد

نیکوکار ارجمند با قلبی بزرگ و دستانی سخاوتمند، بار دیگر به یاری زندانیان جرائم غیرعمد در استان مرکزی شتافت.

این خیر بزرگوار نود ساله که همواره از حامیان ستاد دیه استان مرکزی بوده است، این بار نیز با واریز مبلغ ۳۱۵ میلیون تومان، در آزادی تعداد دوازده مددجو استان مشارکت نمود. زندانیان آزاد شده شامل چهار نفر محکوم مهریه و هشت نفر از محکومین مالی بودند.

این خیر نیکوکار و ارزشمند که تمایلی به فاش شدن نام و تصویرش نداشت، هدف از این اقدام نوع‌دوستانه را خشنودی خداوند متعال و شاد کردن زندانیان و خانواده های آنان بیان نمود .

همکاری خیر گرامی از سال١۴٠٠ با نمایندگی استان شروع و تاکنون‌ با مبلغ عنوان شده مجموعاً دو میلیارد و دویست و پنجاه میلیون تومان به حساب ستاد دیه استان مرکزی واریز و در پرداخت بخشی از بدهی بیش از صد نفر از زندانیان آزادشده مشارکت داشته است.

این خیر گرانقدر با این اقدام بزرگ و بی‌نظیر خود، نه تنها باری از دوش زندانیان و خانواده‌هایشان برداشته، بلکه الگویی برای جامعه میباشد. و نشان از آن دارد که کم نیستند انسان هایی که با عشق و محبت به یاری هم‌نوعان خود می‌شتابند و در راه خشنودی خداوند قدم برمی‌دارند.

روابط‌عمومی ستاد مردمی دیه استان مرکزی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*