۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار مهم » اسلایدر » خبرهای لیستی
  • شناسه : 2910
  • 28 شهریور 1403 - 13:18
  • 8 بازدید
  • ارسال توسط :
آزادی زندانی جرائم غیر عمد توسط بانوی نیک‌اندیش اراکی

آزادی زندانی جرائم غیر عمد توسط بانوی نیک‌اندیش اراکی

آزادی زندانی جرائم غیر عمد توسط بانوی نیک‌اندیش اراکی در اقدامی انسان‌دوستانه، بانوی گرانقدر اراکی با مراجعه حضوری به ستاد مردمی دیه استان مرکزی و با اهدای مبلغ چهل و نه میلیون و یکصد هزار تومان، شرایط آزادی یکی از محکومین پرداخت دیه را فراهم کرد. این بانوی خیر که در سال‌های گذشته برادر خود […]

آزادی زندانی جرائم غیر عمد توسط بانوی نیک‌اندیش اراکی

در اقدامی انسان‌دوستانه، بانوی گرانقدر اراکی با مراجعه حضوری به ستاد مردمی دیه استان مرکزی و با اهدای مبلغ چهل و نه میلیون و یکصد هزار تومان، شرایط آزادی یکی از محکومین پرداخت دیه را فراهم کرد.

این بانوی خیر که در سال‌های گذشته برادر خود را در یک نزاع از دست داده ،به اتفاق خانواده تصمیم که دیه‌ای دریافتی از مقصرین را در راستای امورات خیر صرف نمایند تا باعث شادی روح برادر مرحومشان شود.که این بار در بحث آزادی محکومین جرائم غیر عمد ورود و زندانی که به علت ایجاد حادثه کارگاهی محکوم و زندانی شده بود با واریز مبلغ دیه مددجو مورد نظر شرایط آزادی اورا فراهم و شادی و خوشحالی را برای محکوم و خانواده اش به ارمغان آورد .

شرح حادثه که باعث محکوم شدن زندانی شده است بدین گونه که وی به علت خرابی خودرو به تعمیرگاه مراجعه و باتوجه به روشن بودن ماشین انگشت تعمیرکار دچار حادثه و آسیب میبیند و به همین علت در اثر بی احتیاطی راننده مقصر شناخته و برابر حکم مقام قضایی محکوم میگردد.

روابط‌عمومی ستاد مردمی دیه استان مرکزی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*