۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار مهم » اسلایدر » خبرهای لیستی
  • شناسه : 2957
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۹:۳۸
  • 19 بازدید
  • ارسال توسط :
آزادی زندانی خمین توسط زوج نیکوکار اراکی

آزادی زندانی خمین توسط زوج نیکوکار اراکی

آزادی زندانی خمین توسط زوج نیکوکار اراکی بنا به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان مرکزی : زوج نیک اندیش اراکی با مراجعه حضوری به نمایندگی ستادمردمی دیه استان مرکزی در راستای کمک به پرداخت بخشی از بدهی یکی از محکومین مالی اقدام نمودند. این زوج گرانقدر باتوجه به پویش برگزار شده توسط ستاد مردمی […]

آزادی زندانی خمین توسط زوج نیکوکار اراکی

بنا به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان مرکزی : زوج نیک اندیش اراکی با مراجعه حضوری به نمایندگی ستادمردمی دیه استان مرکزی در راستای کمک به پرداخت بخشی از بدهی یکی از محکومین مالی اقدام نمودند.

این زوج گرانقدر باتوجه به پویش برگزار شده توسط ستاد مردمی دیه استان در راستای آزادی یکی از محکومین جرایم غیرعمد که از طریق فضای مجازی اطلاع رسانی شده بود با حضور در محل نمایندگی استان با اهدا مبلغ بیست و پنج میلیون تومان در آزادی این زندانی مشارکت نمودند.

این خیرین ارجمندکه تمایلی به فاش شدن نام و تصویرشان نداشتند در سنوات گذشته نیز در آزاد نمودن هشت زندانی دیگر مشارکت داشته اند آنان هدف از این اقدام خداپسندانه خود را خوشنودی خداوند متعال و شاد نمودن دل خانواده محکومین که به صورت ناخواسته و یا از روی غفلت روانه زندان شده اند را عنوان نمودند.

روابط‌عمومی ستاد مردمی دیه استان مرکزی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*