۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار مهم » اسلایدر » خبرهای لیستی
  • شناسه : 2173
  • 28 آذر 1402 - 8:17
  • 53 بازدید
  • ارسال توسط :
💠آزادی ١١نفر از محکومین جرایم غیرعمد استان به مناسب فرارسیدن دهه دوم فاطمیه

💠آزادی ١١نفر از محکومین جرایم غیرعمد استان به مناسب فرارسیدن دهه دوم فاطمیه

🔸بنا به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان مرکزی :با یاری و همکاری خیرین استان ستاد دیه کشور و نمایندگی استان همزمان با ایام سوگواری شب شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) تعداد ١١نفر از محکومین جرایم غیرعمد از زندان های استان مرکزی آزاد شدند. 🔸 مبلغ کل بدهی این محکومین بیست و هفت میلیارد و […]

🔸بنا به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان مرکزی :با یاری و همکاری خیرین استان ستاد دیه کشور و نمایندگی استان همزمان با ایام سوگواری شب شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) تعداد ١١نفر از محکومین جرایم غیرعمد از زندان های استان مرکزی آزاد شدند.

🔸 مبلغ کل بدهی این محکومین بیست و هفت میلیارد و دویست میلیون تومان بوده که مبلغ چهارده میلیارد و نهصد میلیون تومان از سوی مراجع محترم قضایی مورد پذیرش اعسار قرار گرفته و با رایزنی ها و جلسات متعدد با شکات از رقم کل بدهی مبلغ یازده میلیارد و هفتصد میلیون تومان نیز مورد گذشت شکات قرار گرفت و مابقی بدهی در قالب وام و پرداخت بلاعوض از سوی ستاد دیه کشور و ستاد دیه استان و خیرین پرداخت شده است.

🔸از یازده محکوم آزاد شده ٣نفر محکوم مهریه ۶ نفر محکوم مالی و ٢نفر محکوم نفقه می‌باشند همچنین در دهه اول ایام فاطمیه نیز تعداد ٨نفر از محکومین جرائم غیر عمد از زندان های استان آزاد شدند که جمعا در دهه اول و دوم فاطمیه تعداد ١٩نفر آزاد شده اند.

🆔 https://t.me/markazipro
🆔 https://eitaa.com/markazipro

🔘روابط‌عمومی ستاد مردمی دیه استان مرکزی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*