۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار مهم » اسلایدر » خبرهای لیستی
  • شناسه : 2413
  • 22 اسفند 1402 - 11:33
  • 21 بازدید
  • ارسال توسط :
آزادی ۲۰ زندانی غیرعمد در گلریزان شهرستان زرندیه

آزادی ۲۰ زندانی غیرعمد در گلریزان شهرستان زرندیه

بدنبال برپایی آیین گلریزان آزادی زندانیان غیرعمد در شهرستان زرندیه زمینه آزادی ۲۰ بدهکار مالی فراهم شد. به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، جشن گلریزان رهایی زندانیان بدهکار مالی در شهرستان زرندیه همانند سال گذشته با حضور مسئولین شهرستان و خیرین گرامی در بخش مامونیه برگزار شد. در این مراسم حسین‌بیگی مدیر نمایندگی ستاد […]

بدنبال برپایی آیین گلریزان آزادی زندانیان غیرعمد در شهرستان زرندیه زمینه آزادی ۲۰ بدهکار مالی فراهم شد.
به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، جشن گلریزان رهایی زندانیان بدهکار مالی در شهرستان زرندیه همانند سال گذشته با حضور مسئولین شهرستان و خیرین گرامی در بخش مامونیه برگزار شد.

در این مراسم حسین‌بیگی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان مرکزی با اعلام آخرین وضعیت آزادی‌ها در این شهرستان گفت: به همت آحاد مختلف اجتماعی تنها در حوزه زرندیه ۵۵ زندانی جرایم غیرعمد به همت خیرین از بند رهایی یافته‌اند اما با وجود این تلاش خداپسندانه همچنان ۴۱ بدهکار مالی و محکوم به پرداخت دیات ناشی از حوادث کارگاهی و سوانح رانندگی در این شهرستان در بند بسرمی‌برند.

وی با تقدیر از همیاری خالصانه ورزشکاران متعهد، ورزشکاران و خاصه هنرمندان بومی در کاهش حداکثری زندانیان جرایم غیرعمد افزود: با برپایی و مشارکت خوب خیرین در مراسم گلریزان آزادی شهرستان زرند مبلغ هفت میلیارد ریال از سوی شرکت‌کنندگان تقبل شد که پیش‌بینی می‌شود با این وجوه اهدایی زمینه آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد تا پایان سال‌جاری فراهم شود.

حسین‌بیگی یادآور شد: از رویدادهای حائز اهمیت در این مراسم اهدا مبلغ ده میلیون ریال توسط سربازان وظیفه حاضر در جلسه بود که باتوجه به کلیپ پخش شده از وضعیت زندانیان جرایم غیرعمد تحت تاثیر قرار گرفته و این مبلغ را جهت آزادی محکومین واریز نمودند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*