۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار مهم » اسلایدر » خبرهای لیستی
  • شناسه : 2417
  • 22 اسفند 1402 - 12:57
  • 27 بازدید
  • ارسال توسط :
اهدای ۴ فیش حج در گلریزان شهر اراک

اهدای ۴ فیش حج در گلریزان شهر اراک

آیین گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان مرکزی خیرین اراکی ۴ فیش تمتع و عمره در راستای آزادی زندانیان به ستاد دیه اختصاص دادند. به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، در نخستین شب از لیالی ماه رمضان به همت ستاد دیه و همکاری شهرداری، شورای شهر، هیئت ورزش پهلوانی صداوسیمای استان مرکزی جشن گلریزان […]

آیین گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان مرکزی خیرین اراکی ۴ فیش تمتع و عمره در راستای آزادی زندانیان به ستاد دیه اختصاص دادند.
به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، در نخستین شب از لیالی ماه رمضان به همت ستاد دیه و همکاری شهرداری، شورای شهر، هیئت ورزش پهلوانی صداوسیمای استان مرکزی جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در سالن پروین اعتصامی شهر اراک با حضور جمعی از خیرین نیک‌اندیش و مسئولین عالی قضائی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم که به صورت زنده از شبکه استانی «آفتاب» به‌ صورت کامل و برای دقایقی از سوی شبکه خبردو پوشش زنده داده شد رئیس هیات امناء ستاد دیه کشور در سخنانی گفت: در سالی که گذشت به همت آحاد مختلف اجتماعی سیصد زندانی بدهکار مالی و محکوم به پرداخت دیات ناشی از حوادث کارگاهی یا سوانح رانندگی با رقم بدهی بالغ بر ۴۹۰ میلیارد تومان از بند حبس آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

وی افزود: علی‌رغم تلاش‌های صورت گرفته در حوزه آزادی زندانیان غیربزهکار در حال حاضر تعداد ۲۲۰ بدهکار مالی ناشی از صدور چک یا سفته و ۳۷ متعهد به پرداخت مهریه در سطح زندان‌های استان نگهداری و چشم انتظار آزادی هستند.

با همت خیرین حاضر در این گلریزان در پایان مبلغی معادل ۲ میلیارد و سیصد میلیون تومان در قالب واریز نقدی و تعهد جمع آوری شد تا چهار فیش حج اهدایی شرکت‌کنندگان ازمینه آزادی جمع بسیاری از مددجویان تحت حمایت ستاد دیه فراهم شود.

گفتنی است، این جشن سال گذشته نیز در زورخانه شهرداری اراک برگزار و بدنبال آن بیش از ده زندانی غیرعمد جواز آزادی خود را دریافت نموده بودند.

پایان پیام/

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*