۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار مهم » اسلایدر » خبرهای لیستی
  • شناسه : 2705
  • 17 خرداد 1403 - 6:33
  • 61 بازدید
  • ارسال توسط :
۶۵ زندانی جرایم غیرعمد استان مرکزی آزاد شدند

۶۵ زندانی جرایم غیرعمد استان مرکزی آزاد شدند

۶۵ زندانی جرایم غیرعمد استان مرکزی آزاد شدند اراک – ایرنا – مدیر نمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان مرکزی گفت: ۶۵ زندانی جرایم غیرعمد این استان امسال با حمایت‌ خیران از تحمل حبس رها شدند. «محمدحسن حسین‌بیگی» در گفت و گو با ایرنا، افزود: مجموع بدهی این زندانیان […]

۶۵ زندانی جرایم غیرعمد استان مرکزی آزاد شدند

اراک – ایرنا – مدیر نمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان مرکزی گفت: ۶۵ زندانی جرایم غیرعمد این استان امسال با حمایت‌ خیران از تحمل حبس رها شدند.

«محمدحسن حسین‌بیگی» در گفت و گو با ایرنا، افزود: مجموع بدهی این زندانیان ۲ هزار و ۹۰ میلیارد ریال بود که یک‌هزار و ۹۱۰ میلیارد ریال به صورت پذیرش اعسار تامین و حدود ۱۱۲ میلیارد ریال نیز از سوی شاکیان بخشیده شد.

وی اظهار داشت: حدود ۱۴ میلیارد ریال از میزان بدهی این زندانیان نیز از سوی ستاد دیه استان، ۱۲ میلیارد ریال از سوی ستاد دیه کشور و ۲۲ میلیارد ریال دیگر نیز از محل تسهیلات بانکی پرداخت شد.

حسین‌بیگی بیان کرد: اکنون ۲۱۱ زندانی غیرعمد در استان مرکزی برای آزادی چشم انتظار کمک‌های مالی خیران هستند.

مدیرنمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان مرکزی گفت: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۵۸۲۰۷ نزد بانک ملی ایران برای کمک‌های مردمی در آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد دایر است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*